חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבורות והפחד הם שני דברים שיגרמו לכך שרוב בני האדם לעולם לא ידעו למה הם באו לעולם, ויפספסו בוודאות את הגלגול שלהם. לכן, המאמר הזה יהיה קשה לעיכול, כי אני הולך לדבר על נושאים רגישים.

אני מבקש מכל מי שהוא דתי, שמאמין בספרים קדושים, לעזוב את המאמר הזה. הוא מיועד רק לאלו שמחפשים את עצמם, שנראים מעט אבודים וזקוקים להכוונה. לשאר, אל תהססו לעזוב את המאמר, כי המטרה אינה לפגוע או לשפוט.

למה אני אומר לכם את זה? הברון ד'הולבך אמר זאת: הבורות והפחד הם שני הצירים של כל דת. הוא גם אמר, כשמאמינים שהכול בידיים של אלוהים, מפסיקים להיות אחראים לשום דבר. הוא הוסיף שהדת אינה תואמת למוסר, שהקנאות הדתית היא ההוכחה הברורה ביותר לטירוף האנושי, ושהגן עדן והגיהנום הם רק סיפורים מדומיינים שנועדו להפחיד את הבורים.

אתם יודעים, כולנו באיזשהו מקום בורים במשהו. גם אני, הראשונה להודות בכך. לכן, אתם שמחפשים את עצמכם, שמרגישים קריאה מעבר לדוגמות שהנחילו לכם, דעו שהדרך הטובה ביותר להגיע לכך היא להקשיב לקול שבתוככם ולעצב לעצמכם את דעתכם על האמת.

לשם כך, עליכם לדעת. הידע מרחיק אתכם מהבורות. מה שיפה בידע, הוא שאתם יכולים לחוות אותו בעצמכם. כשאתם לומדים, למשל, איך עובד עולם החלומות דרך תרגילים רוחניים, אתם תבינו בהדרגה שאתם זוכרים את חלומותיכם. חלקכם אפילו יצליחו להיות מודעים בחלומותיהם. תראו שאתם יכולים לצאת מהגוף כשתחליטו, ולהגיע מצרפת לסין תוך חמש שניות בחלום. תבינו שאתם מסוגלים לעוף, להיעלם, ובפועל אינכם משתמשים אפילו באחוז אחד מהיכולות הרוחניות שלכם.

כשאתם תשתחררו מהפחד מגיהנום שבו שורפים או מגן עדן שבו פוגשים את אלוהים כדי לחיות איתו, תחושו רוגע ותבינו שאתם פשוט כאן כדי לשחק את משחק החיים. תיקחו באמת את החיים כמשחק.

זה יוריד מכם פחד עצום ומשקל כבד, ותתמקדו רק בפיתוח היכולות שלכם כאן על פני האדמה. בפיתוח העצמי שלכם, תבינו שבעזרת המדע הרוחני האמיתי, אתם כבר יכולים לשפר את חייכם כאן באופן משמעותי.

אל תאשים את משפחתך, אל תאשים את דתך, אל תאשים את אלו שאולי דחפו אותך לדוגמות הללו. זה חלק ממשחק החיים. החוויות האלו היו חשובות כדי להתחיל את ההתעוררות שלך ולהעיר את תודעתך.

חפשו, קראו, חקרו, מדטו. בקשו מהחכמה שבכם להנחות אתכם. לכו והאזינו למאמרים שסותרים את ההתעוררות, שסותרים אותי. עצבו את דעתכם על החיים ועל מי שאתם, בלי השפעה שלי, בלי השפעה של אף אחד.

חשבו בעצמכם, חפשו עוד ועוד, ותגלו כל כך הרבה דברים שמסתירים מכם. אתם כאן בשביל זה, כדי ללמוד ולהתעורר.

התבוננו בטבע, הוא מדבר אליכם כל יום. כל מה שאני מלמד אתכם מגיע ממנו. הוא כאן מהיום הראשון, ויהיה כאן עד האינסוף כדי להמשיך ללמד.

עכשיו, אחרי שעברתם דרך מחשבות עמוקות וחוויות שעשויות להיות מאתגרות, אני מזמין אתכם לעבור ליישום מעשי. ידע הוא דבר חשוב, אך כדי להפיק ממנו את המיטב, יש לעבור לעשייה, לשינוי מחשבתי והתנהגותי. כאן נכנס לתמונה תחום ה-NLP (תכנות נוירו-לשוני), המאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לשנות את הדפוסים הפנימיים ולשדרג את חיינו באופן ישיר ומוחשי.

1. תהליך העוגן: עוגן הוא כלי שמקשר בין פעולה פיזית (כמו צביטה של האצבעות) לרגש חיובי שניתן להפעיל מחדש.

שלבי יישום:

2. שינוי אמונות מגבילות: טכניקה זו תסייע לכם לשנות אמונות שמעכבות אתכם ולהחליף אותן באמונות חיוביות.

שלבי יישום:

3. מסע בזמן (Timeline Therapy): טכניקה זו מאפשרת לכם לחזור לחוויות עבר דרך הדמיון ולשנות את התחושות שקשורות אליהן.

שלבי יישום:

4. תקשורת בין חלקים: תרגיל זה עוזר ליישב קונפליקטים פנימיים בין חלקים שונים בתוכנו.

שלבי יישום:

אני מזמין אתכם למפגש אישי אחד על אחד להנחיה, שבו תוכלו להעמיק בתהליכי ה-NLP ולחוות אותם בעצמכם. המפגש מותאם לצרכים האישיים שלכם ויאפשר לכם להגיע לתובנות חדשות ולהתקדם במסע הפנימי שלכם.

בברכת שלום,

ג'יימס אייזיק