חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואו ניקח רגע לעצמנו. עצמו את העיניים וקחו נשימה עמוקה. הרגישו את האוויר נכנס לתוך הריאות, ממלא כל תא בגופכם, ואז נשפו באיטיות, נותנים לכל מתח או דאגה להיעלם עם כל נשיפה. תנו לעצמכם להירגע, לאט לאט, יותר ויותר.

דמיינו את עצמכם, יושבים בנוחות במרכז היקום. זהו מקום שאתם מכירים היטב, אפילו אם מעולם לא ביקרתם בו. הרגישו את התחושה של ישיבה יציבה ונינוחה במרכז של כל מה שקיים. אתם מרחפים בתוך היקום האינסופי, סביבכם פרושים הכוכבים, הגלקסיות, וכל השקט הממלא את החלל הזה.

התחילו להבחין בערוצים שמתחילים לזרום לכיוונכם. כל ערוץ נושא עמו משהו מיוחד, משהו שמגיע ישירות אליכם, רק עבורכם. באחד מהערוצים הללו, אתם מבחינים באבנים יקרות, בוהקות ומנצנצות, נעות בעדינות לעברכם. בערוץ אחר, שטרות כסף מתנפנפים ברוח הקלה של היקום, מתקרבים אליכם בהדרגה. וישנם גם ערוצים שמביאים עמם מתכות יקרות, זוהרות ובריאות. תנו לעצמכם לראות את הצבעים, להרגיש את המרקם, ולשמוע את הצלילים הקלים שהם משמיעים.

ככל שאתם מתמקדים בכל ערוץ, אתם מתחילים להרגיש את החיבור ביניכם לבין האנרגיה שהם מביאים. הם אינם רק מתקרבים אליכם – הם חודרים לתוך ההוויה שלכם. אבנים יקרות אלו משדרות עושר ושלווה; השטרות משרים תחושת ביטחון ורווחה; המתכות מחזקות אתכם בתחושת עוצמה ופוטנציאל אינסופי.

עכשיו, התמקדות נוספת. אתם מבחינים בערוצים נוספים, המייצגים בריאות נפשית ופיזית. אור רך, קורן וחמים, זורם דרכם וממלא אתכם באנרגיה מחייה ומאזנת. אתם חשים איך כל תא בגופכם מקבל את האור הזה, מתחזק ומתחדש.

וכשאתם מרגישים את כל השפע הזה זורם אליכם וממלא אתכם מבפנים, תנו לעצמכם להרגיש את התחושה של התמלאות פנימית, של רווחה עמוקה. אתם שואפים את התחושות הללו, נושמים את השפע, את העושר, את הבריאות, אל תוך כל תא בגופכם.

כעת, כשאתם מלאים בכל התחושות האלה, דמיינו את עצמכם בעתיד. ראו את עצמכם במקום שבו כל השפע הזה ממשיך לזרום אליכם, יום אחרי יום. התחושות הללו נשארות איתכם, אתם חווים אותן בכל צעד שאתם עושים, בכל פעולה שאתם מבצעים. זהו העתיד שלכם, שבו אתם ממשיכים לצמוח ולהתעצם, עם כל האנרגיות הללו שתמיד יגיעו אליכם, בדיוק בזמן הנכון ובכמות הנכונה.

כשתהיו מוכנים, תנו לתמונה הזו להתפוגג בעדינות, אבל השאירו את התחושות החיוביות איתכם. חזרו אט אט למודעות לגופכם ולסביבתכם, כשאתם שואפים את התחושות הללו פנימה, ומוכנים להמשיך את היום שלכם עם כל השפע שהיקום מציע לכם.

כשאתם פותחים את העיניים, הביאו את התחושה הזו יחד אתכם, לתוך הרגע הנוכחי. התחושה הזו היא שלכם, והיא נשארת איתכם לכל אורך הדרך.